Fremstilling af fotoprint hos Olimex

Hej

Jeg skal havde lavet et dobbeltside fotoprint hos Olimex og har dermed et spørgsmål.

Har lavet printbanerne større ved brug af "Wire" så tæt på Mosfet som muligt. For med "Route" at gøre banerne større nær Mosfet vil kortslutte ben'ene. Ved RUN af "10mils.dru" kommer følgende meddelelse:

Se her:

Vil Olimex kunne lave dette fotoprint?

--
Med venlig hilsen
Monie

Du skal nok istedet bruge "split" og så lave de mindre segmenter i passende tykkelser ;-)

--
-jens
Reply to

Ok Jens

Det er alså her man benytter "split" jeg røver dette og prøver at kører "10mils.dru" for, at se resultatet. Tak for tip'et

Mvh Monie

"Jens Arnfast" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@fabel.dk...

Reply to
Monie Jacobsen

Hej

Med en track / kobberbane på 2.54mm bredde, hvor mange Amp. kan denne bredde klarer?

Med venlig hilsen Monie

"Monie Jacobsen" skrev i en meddelelse news:44a8e9aa$0$13957$ snipped-for-privacy@dread15.news.tele.dk...

Reply to
Monie Jacobsen

Hej Monie

Omkring 7 A ved en temperaturstigning på 30 grader.

Hent dette geniale program, for elektronikmanden er det uundværlig.

Tak for olysningen med de 7Amp for en banebredde på 2.54mm. Kom lige i tanke om, at der blev PWM-frekvens pulser (20Khz) men der er jo stadig et forbrug? Hved du så med PMW pulser hvad Amp. er?

Med venlig hilsen Monie

"Max" skrev i en meddelelse news:44aa62fe$0$2094$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Reply to
Monie Jacobsen

Hej Max

Jeg mente selfølgelig. Hved du så med PWM pulser hvad Amp. er?

Med venlig hilsen Monie

"Monie Jacobsen" skrev i en meddelelse news:44aa691a$0$12655$ snipped-for-privacy@dread14.news.tele.dk...

Reply to
Monie Jacobsen

Hej Monie

Om det er PWM eller ej ændre ikke noget på strømmen banerne kan klare.

Hej max

Tak for svaret.

Men er det ikke sådan, meget grovt, at 50% af tiden er der ingen pulser?

Med venlig hilsen Monie Jacobsen

"Max" skrev i en meddelelse news:44aacf5c$0$84014$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Reply to
Monie Jacobsen

Monie Jacobsen skriver:

Det kommer jo an på, hvad din controller udsender af pulser. PWM kan jo også være 90% af tiden (under hård belastning).

Hej Klaus

Tak for svaret. Så har jeg fået en "pegefinger" om printbanes bredde.

Med venlig hilsen Monie

"Klaus D. Mikkelsen" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@du.kan.finde.den...

Reply to
Monie Jacobsen