frekvensomformer

hej NG.

jeg skal til at skive et lille afsnit om frekvensomformerer til et
skoleprojekt..

nu har jeg bare lige et par spørgsmål:

1. hvad er mest brugt PWM eller PAM

2. bruger man noglesinde begge dele (dette burde vel give en pænere
sinuskurve dvs. mere moment osv.)?

3. nogle der har nogle ide om hvor jeg kan læse lidt om Flux/Vector ?

4. jeg syntes at have læst et sted at en 3. faset frekvensomformer ikke
laver nogle harmoniskestrømme (modsat en 1. faset) har dette nogle
rigtighed ?

Re: frekvensomformer
Spørg Danfoss der kan du få en bog der belyser fordele og ulemper ved
forskellige systemer. Tlf. 8948 9111 el. www.danfoss.dk
Held og lykke med projektet.

Re: frekvensomformer
ok tak har bestilt bogen "værd at vide om frekvensomformerer"

Site Timeline