Freeware printudlæg program

Nogen der kan henvise til et freeware program til at lave print udlæg
med??

Mvh. Morten

Re: Freeware printudlæg program
Cadsoft Eagle! Ganske udemE6%rket program. Der er bare lidt
begrE6%nsninger, for du kan ikke lave kE6%mpestore print og du kan heller
ikke lave mere end 1 lag print. Pro-versionen kan lave enormt store
print i 32 lag.
http://www.cadsoft.de /

Re: Freeware printudlæg program

Jeg har brugt Kicad en del: http://kicad.sourceforge.net/en/index.shtml

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Freeware printudlæg program

Circad er suveræn til hjemmefusk, hent det her

http://www.holophase.com /

Re: Freeware printudlæg program

Hej Max, du er en ven af folket.
Nu må jeg se, om jeg kan finde ud af det.

Erling

Re: Freeware printudlæg program
Hej Erling

Du kan finde en god hjælp her

http://www.geocities.com/SiliconValley/Park/6614/eciridx.html

Du kan også spørge her, jeg tror jeg kender programmet til bunds.