Fra elmåler til pc? - Page 2

Re: Fra elmåler til pc?

Nå, ja. Så er det ikke så svært :-)

god weekend,
Bo //

Re: Fra elmåler til pc?
Hej!

Jeps. Desværre heller ikke for spamrobotterne. Personligt lever jeg bare
med det - får alligevel kun omkring 200 spammails om ugen, til trods
for, at min adresse har været ubeskyttet i årevis.

I lige måde :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Fra elmåler til pc?

TDC har faktisk et udemærket spamfilter. Jeg er nede på under 1 om
ugen..så nu jeg fik ny computer droppede jeg spampal.

Re: Fra elmåler til pc?
Hej!

Yes, jeg bruger skam også deres fælles spamfilter. Der kom dog hele 2
igennem i denne uge :)

Men det ændrer jo ikke på, at jeg modtager et par hundrede spammails om
ugen ;)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Fra elmåler til pc?

Nogenlunde det samme her. Windows Mail er rimeligt kvik til at putte
spam i mappen "Uønsket e-mail".

Faktisk fik jeg stort set ingen spam indtil for nogen tid siden hvor jeg
diskuterede emnet i en anden nyhedsgruppe, så tog det pludselig til. En
tilfældighed?

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Svjh, skal du bruge et relæmodul, der hedder noget i retning af Taccon,
Tacon eller Tycon.

--
Venlig hilsen

Per