Fra Eagle 4.6 til 5.6 ????

Efter jeg har opdateret til 5.6 kan jeg ikke finde ud af at lave "Polygon"
til at "fylde mellemrummene ud med kobber-øer" for at spare lidt på
etsningen.

I den gamle version tegnede jeg med Polygon-værktøjet rundt langs printets
kant, og så lavede den automatisk disse øer - nu laver den bare en punkteret
linie rundt langs kanten.

Hvordan for man i version 5.6 lavet disse "øer" ?

Mvh Ksor

Re: Fra Eagle 4.6 til 5.6 ????
Du har vel altid skullet trykke RATSNEST efter omridset er lavet.

Det gør jeg i min 5.2.0. Det er ikke automatisk vist, men kommer vel også
efter AUTO

Christen

Re: Fra Eagle 4.6 til 5.6 ????
DET synes jeg nu ikke jeg har gjort, men det virker i hver fald nu med
RATSNEST

Tak for det

Mvh KSor

Site Timeline