fotoprint

Findes der ikke nogen der har lyst at lave et par simple print for mig til
test formål.
Benærk de er meget simple !!- men skal se lidt godt ud ;)

snipped-for-privacy@dbs.dk tager imod ..

Søren

Re: fotoprint

www.pcb-pool.com

/madsen

Re: fotoprint
til

eller run.to/pcb (olimex.com)

/A

Re: fotoprint

Hvis du bor i Københavnsområdet, kan du melde dig ind i Polyteknisk
Radio Gruppe (http://www.prg.dtu.dk ) på DTU. Det koster 200 kr / år.

Vi har faciliteter til printfremstilling og gratis komponenter for
medlemmerne. Der er adgang 24 timer i døgnet for medlemmer vhja
magnetkort.

Jeg (eller en af de andre medlemmer) vil meget gerne vise udstyret
frem.

mvh
Nils Emil P. Larsen
--
My reply-address is valid.           www.bios-flash.dk
Min svar-adresse er gyldig.      Redning af døde BIOS'er

Re: fotoprint

Typisk at det er _så_ langt væk.
De 200 kr er vidst givet godt ud !

Re: fotoprint

Hej Niels

Sådan lidt af nysgerrighed:
Kan tidligere studerende blive optaget som medlemmer?
Hvor lang tid har denne forening eksisteret?

Sidste spm. kommer egentlig mest af at jeres forening ikke har været
promoveret på diplom-E da jeg var der for et par år siden.

- Lars

Re: fotoprint

    Hvis det er lige som ATM, og mange af de andre PF grupper derude, så
plejer det ikke at være et problem. :)

    De har da været der en del tid, men så vidt jeg husker var de en af
grupperne som ikke er så aktive på de  årlige PF-gruppe dage, hvor der
skal vises frem :)

    Nå, jeg vil smutte forbi en af dagene og melde mig ind også :) kan  jo
ikke sige nej til den slags muligheder :)

--
VH
Lars Molnit

Det er korrekt - og pinligt. Der er "Åbent S-hus" to gange om året i
februar og september. Vi var aktive ved de to sidste fremvisninger og
jeg satser på at vi fremviser vores projekter igen fremover.

"En af dagene" skal være tirsdag kl. ca. 20-23, hvor der er
"klubaften". På andre tidspunkter er der ikke så stor chance for at
møde nogen.

For at finde os:
http://www.prg.dtu.dk -> Contact Us, Find Us

mvh
Nils Emil P. Larsen
--
My reply-address is valid.           www.bios-flash.dk
Min svar-adresse er gyldig.      Redning af døde BIOS'er

Re: fotoprint

Ja, også tidligere studerende. (-: Alle kan blive medlem.

Meget længe - mindst tyve år.

Vi er desværre dårlige til at gøre opmærksomme på os selv. - At du
ikke har hørt om klubben overrasker mig desværre ikke.

Hvis man betaler 300 kr pr år kan man samtidig blive medlem af "ATM
Træ og Metal", et meget omfattende værksted hvor der findes svejse,
bore, bukke, fræse og slibeudstyr til metal og også en del træværktøj.
Også 24h adgang.  De fleste vælger at blive "dobbeltmedlemmer".

mvh
Nils Emil P. Larsen
--
My reply-address is valid.           www.bios-flash.dk
Min svar-adresse er gyldig.      Redning af døde BIOS'er

Re: fotoprint
Meget mere - jeg var medlem fra '75 - og PRG eksisterede svjv også før
udflytningen til Lundtofte sletten, ihvertfald ifølge Proff.
Lottrup-Knudsen's historier ved festlige lejligheder ;-).

--
/carsten

Site Timeline