Fotograf søger hjælp - Page 2

Re: Fotograf søger hjælp

Det lyder fantastisk KE5%re, hvis det kunne lade sig gF8%re!
FjernudlF8%seren er stort set kun beregnet til ikke at skulle rF8%re
(ryste) kameraaet, nE5%r du tager billeder. SE5% de modeller jeg har set
har bare en enkeltknap, som har den samme funktion som udlF8%serknappen
pE5% selve kameraet.

Du mE5% bare sige til, nE5%r du har fundet ud af om det kan lade sig gF8%re.
Og sE5% mE5% du ogsE5% lige tE6%nke over, hvad du skal have for det.
Skriv evt. pE5% mail til mig: mail(ad)jonaskjaer.dk

Tak!

Mange hilsner
Jonas

Re: Fotograf søger hjælp

her er en ellers helt analog løsning på tilfældige billeder:
http://rmjelektronik.dk/tilfaeldige_glimt.pdf

der skal ændres en lille smule i kontruktionen mht. interfacet til kameraet,
men det er ikke meget...
en simpel løsning der er billig og enkel....

Rasmus