Fotodiode

Fra en 5 1/4" diskettedrive har jeg en infrared LED, TO18 kapsel og
tilsvarende fotodiode. Også TO18.

Led-en er en TIL31A, og jeg har datablad for TIL31. Jeg ser ingen skrift
på fotodioden, men håper at en fra den gamle garde kan fortelle hvilken
fotodiode jeg bør gisse på.

HM

Re: Fotodiode
Hej Harald

Mål på den og afgør det selv, det er jo ikke raketvidenskab.

Max

Re: Fotodiode

Mener du at det er den med størst spændingsfald, der er led, og den med
mindst, der er fotodiode?

Re: Fotodiode
Den 14.06.2011 19:03, skreiv Leif Neland:

TIL31 er en infrarød lysdiode. Fotosensoren er ukjent. TIL81?

HM

Site Timeline