Forudbestemme banebredde i eagle?

Hej.

Hvordan kan jeg tildele forskellige forbindelser forskellige banebredder?

Jeg har lidt pladsproblemer og har egentligt flere baner der er alt for
brede. Jeg kunne derfor tænke mig at tildele de baner der skal trække en
væsentlig strøm en vis banebredde, og så lade autorouteren slås lidt med
det.

Kan man overhovedet det, eller kræver eagle at alle baner er ens?

Mvh
Henrik

Re: Forudbestemme banebredde i eagle?

I diagrammet tildeler du de forskellige net forskellige klasser, for
hver klasse kan du så sætte afstande og banebredde.

Det største problem i den sammenhæng er at du ikke kan dele et net op,
her tænker jeg især på gnd.

Re: Forudbestemme banebredde i eagle?

"

Dvs, hvis jeg på forhånd ved at visse nets skal have forskellige
banebredder, så kan jeg vel "dele" nettet op i diagrammet, feks gnd i signal
stel, og power stel, og så linke dem tilsidst, evt med en jumper?

Mvh
Henrik

Re: Forudbestemme banebredde i eagle?

Lige nøjagtig og når man laver den link med en bane får man mange DRC
fejl (som man så selvfølgelig ignorerer).

Re: Forudbestemme banebredde i eagle?

Findes der ikke en Net Tie function i eagle som i protel ?

Kasper

Re: Forudbestemme banebredde i eagle?

Jeg er ikke faldet over det.

Site Timeline