Forsyning 24 Volt

Hejsa

Til et projekt hvor jeg skal kunne trække 24 Volt 12 Ampere
Nogen der har en nem løsning på det

Sekundær siden skal være jævnstrøm, gerne kortslutningssikker

/ Niels

Jeg ved godt at der findes færdige løsninger men jeg skal bruge 250 stk. så
det kunne
tænkes at det var nemmere at lave selv, har en del trafo liggende på 11.2
V - 0 11.2V
liggende som måske kan anvendes.

Re: Forsyning 24 Volt

Køb en strømforsyning

Det vil sige strømbegrænset ?

Jeg tror at du bliver træt inden du har bygget 250 stk. Havd med det
meakniske arbejde (kabinet osv)? Hvem skal bruge det, kræver det CE
godkendelse osv.

Jeg ville ikke være et sekund i tvivl - køb noget færdigt.

    Sonofon, er de bare inkompetente ?

Re: Forsyning 24 Volt

Kontakt  og spørg hvad de skal have for sådan en.

http://profil.krak.dk/autofirmaprofiler/KR/mplw/122365/Kamuk-XPPowerApS/Fane1.htm

Mvh Max

Re: Forsyning 24 Volt
Ja det var sgu et link jeg kunne bruge
Takker for de hurtige svar, så gider jeg ikke bøvle med det selv.

Hvis der er nogen der har en løsning til 250 kr. eller der under så hører
jeg gerne
omkring emnet, det er ingen nødvendighed at der er CE mærke på det.

/ Niels

http://profil.krak.dk/autofirmaprofiler/KR/mplw/122365/Kamuk-XPPowerApS/Fane1.htm