Forstærkning i BA5406

Jeg har en BA5406 integreret 5W stereo forstE6%rker. Hvordan kan jeg
sE6%nke grundforstE6%rkningen i kredsen? Jeg tror det er pE5% ben 9 og 4 ma=
kan indstille det. Er der nogen der har arbejdet med denne kreds?

OW

Re: Forstærkning i BA5406
On Sat, 26 Jul 2008 10:53:09 -0700 (PDT), olewilly

http://www.ozitronics.com/data/ba5406.pdf

Du kan regulere forstærkningen ved at ændre modstanden på hhv pin 4 og
9 - du kan formentlig forbedre s/n lidt ved at parallelkoble den
interne 24KOhm mellem 2/4 9/11 med 1-5KOhm

Re: Forstærkning i BA5406

Hej Ole Geisler

Tak for svaret. Jeg har problemer med stabiliteten. Jeg skulle helt
ned pE5% 22 ohm tvE6%rs over indgangene for at
forstE6%rkerne ikke gik i sving. Nu kan jeg eksperimentere videre.

Site Timeline