Forstærkning i BA5406

Hej

Jeg har en BA5406 integreret 5W stereo forst=E6rker. Hvordan kan jeg s=E6nke grundforst=E6rkningen i kredsen? Jeg tror det er p=E5 ben 9 og 4 ma= n kan indstille det. Er der nogen der har arbejdet med denne kreds?

OW

Reply to
olewilly

Du kan regulere forstærkningen ved at ændre modstanden på hhv pin 4 og

9 - du kan formentlig forbedre s/n lidt ved at parallelkoble den interne 24KOhm mellem 2/4 9/11 med 1-5KOhm
Reply to
Ole Geisler

man

og

Hej Ole Geisler

Tak for svaret. Jeg har problemer med stabiliteten. Jeg skulle helt ned p=E5 22 ohm tv=E6rs over indgangene for at forst=E6rkerne ikke gik i sving. Nu kan jeg eksperimentere videre.

Reply to
olewilly