Forstærkerudgang brændt af

Jeg satte sløjfe på en PERFEKT lorte weekend for 3 min siden da jeg brændte
min ene udgang af på min forstærker. Forstærkeren er en Holfi Integra 88 SE
hvis nogen skulle have set hvordan sådan en sag ser ud indeni.

Skulle lige skifte højttalerkabler da + siden hoppede op af wbt
tilslutningen og ramte bagpladen mens - siden stadig sad i. Åbenbart nok til
at futte udgangen af. Burde det ellers ikke være, men den er altså død nu.
Great. Nå, jeg er bestemt ikke indstillet på at sende den til rep, da jeg
vil lave det selv. Spørgsmålet er bare hvor let det er?

Mvh

Morten

Re: Forstærkerudgang brændt af

Tjah, matchede udgangstransistorere der formodentligt er kvalt (mindst 1
af dem).

Mål mellem + og - på udgangen, hvad spændingen er.

Re: Forstærkerudgang brændt af

Du kan da også lige prøve at se om der ikke kommer
en den her vej forbi der lige ved noget specifikt om
netop den Holfi
eller du kan jo også prøve Dk.Teknik.Lyd og se om
der er nogen der har prøvet det samme
eventuelt nogen der ved hvor du kan få den fixet godt
og billigt :o)

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen