Forstærker til computer lydkort "line -in".

Hej,

Er der nogen som kan anbefale en billig forstærker, stereo eller evt. 2
enheder, som kan tilsluttes computer lydkort "Line-In".

Jeg skal bruge det til at forstærke et mikrofon signal.

Grunden til at jeg ikke bruger normal "MIC IN" er at jeg skal bruge 2
kanaler, og de lydkort jeg har, er kun udstyret med mono MIC IN.

Mvh. Harry

Re: Forstærker til computer lydkort "line-in".
Hej Harry

Det nemmeste og billigste vil nok være at købe et
lydkort med stereo MIC ind.

Mvh Max

Re: Forstærker til computer lydkort " line-in".

Tjaa, det bliver måske løsningen. Det er bare ikke så nemt at gennemskue
om der er stereo MIC indgang på kortene.... jeg syntes det er meget få
som skriver noget om den indgang. Jeg har endnu til gode at se stereo
MIC indgang, men jeg leder videre ;-)

Mvh. Harry

Re: Forstærker til computer lydkort "line-in".
Hej Harry

Nogle af de billigste kort fra Creative har stereo mic indgang.

Mvh Max

Re: Forstærker til computer lydkort "line-in".
Hej Harry

En helt anden løsning kunne være at kikke på en mixer.

Prøv at se den på http://www.pc-elektronik.dk/shop /

søg på     mixer

Du kan ringe til biksen og spørge om det er
en stereoindgang der er til mikrofon på den.

Mvh Max

Re: Forstærker til computer lydkort "line-in".

Nu er vi jo i elektronik gruppen og ikke en forbruger gruppe, så jeg synes
det må være oplagt at anbefale noget selvbyg!? ;)

Lidt hulprint en opamp og en håndfuld modstande... Mere skal der altså ikke
til!

Brian

Site Timeline