Forstærker?

Jeg skal måske have fat i en ny forstærker.
Men har kun omkring 1500 kr at rufle med.

den skal trække 2 højtalere på omkring 2-300 watt.

Jeg ´har set en forstærker på 5*100 Watt, kan man
f.eks køre 2*2 udgange sammen sådan at man får
2 udgange på 200 Watt og en på 100?

Ellers, hvor kan man købe billige forstærkere på omkring 4-500 Watt?

Jackie

Re: Forstærker?

Måske ikke helt den rigtige gruppe medmindre du har tænkt dig at bygge den
selv ;)

dk.teknik.lyd er bedre egnet vil jeg mene :)

Brian

Re: Forstærker?

eller bikset sammen af diverste surplus...
2*4-500W fås ikke for 1500 penge
Daf en tur i Fona, og se hvor lidt du får for 1500,-

Re: Forstærker?
den

Fona er jo også klart det billigste sted! =)

Jeg bad ikke om 2*4-500!

Men ellers tak!

Re: Forstærker?

Spørgsmålet her er allerde besvaret i den mere korrekte gruppe
dk.teknik.lyd.
Karsten H. Jensen

Re: Forstærker?
Watt?