Forslag til strømafbrydelse...

Hej NG.

Jeg har et bord med lys i som jeg gerne ville have til at fungere således at
jeg ved tryk på en knap i bordet fik tændt lyset i det i f.eks. 30 min,
hvorefter det automatisk slukkede igen for at spare på strømmen.
Nogen der har en idé til hvordan dette kunne lade sig gøre i forhold til
hvilken pris ideén vil koste og hvilken  energibesparelse man kunne få ud af
det?

Re: Forslag til strømafbrydelse...
Hej Rune

af

Et kontaktur fra et mørkekammer kan lige det du ønsker, jeg ser dem
ofte i genbrugsbutikker til næsten ingen penge. Og besparelsen er lidt
svær at skyde på me de oplysninger du giver.