Forslag til lille multistik?

Kafferistercontrollerprojektet fortsat:

Jeg skal forbinde min risteenhed med min styreenhed med et kabel, der
skal kunne adskilles.

Derfor søger jeg et lille/mindre, billigt, almindeligt forekommende stik
med i hvert fald to og evt. tre eller fire forbindelser udover stel.

Jeg tænker selv mini-DIN ("S-Video" eller "PS/2"), der fås i forskellige
benantal på eBay.

Andre forslag?

--
Steen Suder

Re: Forslag til lille multistik?
Hej Steen

Gode stik til små priser er D-Sub og AMP CPC.

Max

Re: Forslag til lille multistik?

XLR og miniXLR koster heller ikke en formue

Steen nu har du vel ikke tænkt dig at bruge den slags stik til 220V?

-Lasse

Re: Forslag til lille multistik?

Hvis jeg overhovedet nogensinde skulle få den vanvittige (og ulovlige)
ide at rode med 230V selv, ville jeg naturligvis placere relæet i
popperhuset (hvor der er 230V i forvejen), tæt på hvor spændingen skal
bruges og så blot føre styringen af relæet (5-10VDC) gennem et styrekabel.

--
Steen Suder
;-)

Re: Forslag til lille multistik?
Hej Steen

Skal du rode med 230VAC, ja så kan du med sindsro bruge AMP CPC.

Re: Forslag til lille multistik?

Jamen Max; det skal jeg jo ikke...

--
Steen Suder