Forslag til "hjemmelavet" bezel

Hej.

Jeg vil selv bygge nogle Nixie metre til en power supply jeg har.
Elektroniksiden er der styr på, og jeg har også noget lækkert rødt plexi
der skal sidde foran, men jeg mangler en ramme eller bezel som det
kaldes, for at det sidder pænt i fronten af min psu.

Hullerne i PSU'en er der allerede, da der sidder to analoge
viserinstrumenter - jeg havde overvejet at rippe dem, men det er ærligt
talt synd at ødelægge dem, det er rigtige lækre instrumenter.

Et billede af den ramme viserinstrumentet har:
http://zapro.dk/public/misc/IMG_2937.JPG

Kan der mon fremskaffes noget liste jeg selv kan skære i smig og så lime
med en klat cyanoacrylat i hjørnerne, og således selv lave en pæn ramme ?

Der må da være nogle tricks i hobbyfolk har.

Og ja, det skal selvfølgelig være sort, måske til nøds mørkegråt.

// Per.

Re: Forslag til "hjemmelavet" bezel

Kan du være heldig at finde een, der er lavet:
http://dk.farnell.com/jsp/search/browse.jsp?N50%0001+1004357&Ntk=gensearch_001&Ntt=bezel&Ntx=mode+matchallpartial

Bo //

Re: Forslag til "hjemmelavet" bezel
http://dk.farnell.com/jsp/search/browse.jsp?N50%0001+1004357&Ntk=gensearch_001&Ntt=bezel&Ntx=mode+matchallpartial

God idé Bo, men der er ingen der er store nok - det undrer mig, der må
da være nogen der laver ret store panelmetre ? Man kunne jo bare tage en
der er for stor, og skære til...

Hullet jeg har i min frontplade er 48mmx88mm (HxB)

// Per.

Site Timeline