Forslag til CNC Software mm til PCB

Jeg har langt om længe fået bestilt mig en CNC Maskine så jeg kan f
å lavet lidt PCB layouts mm.

Den her hvis det skulle have interesse for nogen
http://www.ebay.com/itm/190754744114?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p
3984.m1423.l2649

Så vil i den sammenhæng gerne lige høre om der er nogle der der gør
 noget i det og evt høre hvad software mm i bruger om i evt bruge forskel
lige cam's eller lignende.

Så jeg lige ved hvad jeg evt skal ud og købe yderligere af software.

Af PCB layout program bruger jeg idag DipTrace idag men er som sådan ikke
 noget jeg nødvendigvis bliver ved med hvis der er andet der er bedre.

Kan se den kam exportere i gerber filer, men dem kan de fleste CNC styrings
 programmer jeg har set på ikke læse. Som EMC2 og Marc3.

Så der kunne det se ud til jeg evt også skal have købt CopperCam.

Eller er der evt nogle her der bruger noget andet og billigere eller måsk
e endda gratis alternativer.

På forhånd Tak.

Re: Forslag til CNC Software mm til PCB
å lavet lidt PCB layouts mm.
[...]

jeg tror cambam kan læse gerber filer og lave gcode men den er ikke
gratis

Eagle kan direkte lave gcode med pcbgcode http://www.pcbgcode.org/

-Lasse

Site Timeline