Forslag til 15-polet stik

Hej.

I forbindelse med min forlængelse af frontpanelet på min radio (se evt. indlæg på news://news-europe.giganews.com:119/ snipped-for-privacy@giganews.com)

Kunne jeg godt tænke mig en connector jeg kunne lodde bagi radiofronten, som jeg kan få et stik jeg kan crimpe eller lodde mine ledninger på.

Stikket som jeg har loddet af printet ser sådan her ud:

Footprint er lige en smule under 2 mm imellem benene som sidder zig-zag på printet. Jeg har set overflademonterede stående fladkabelstik med samme footprint (eller i samme stil)

Har i nogen forslag til et stik jeg kan sætte på hvor jeg kan få en modpart jeg kan crimpe eller lodde mit 15-polede fladkabel i ?

Fladkablet er med 50 mil spacing (til standard IDC fladkabelstik i 100 mil)

// Per.

Reply to
Per Jensen