Forskellige vejledninger til bugning af elektronik

Hejsa

jeg har et par tegninger til forskellige elektronik dimser liggende. de er i
pdf format. og overskriften på hver side står der  er der nogle der ligger
inde med tagninger i samme stil, eller ved hvor jeg kan finde dem, ville jge
blive glad, da jeg syntes de er beskrevet godt, og nemme at følge
TEST&MEASUREMENT

er der nogle der ligger inde med tagninger i samme stil, eller ved hvor jeg
kan finde dem, ville jge blive glad, da jeg syntes de er beskrevet godt, og
nemme at følge

Der kan sendes tegninger til snipped-for-privacy@REMOVEbadazz.dk

Mvh Brian

Re: Forskellige vejledninger til bugning af elektronik

Du kunne måske lokkes til at lægge dine ud til os andre :-), så det
går begge veje :-).

Mvh
  Klavs.

Site Timeline