forskel?

Nogen der kan fortælle mig hvad forskellen er på disse:
NE5532AN
NE5532AP
der er et par link til deres datablad
http://www.alldatasheet.com/datasheet-pdf/pdf/TI/NE5532AP.html

http://www.alldatasheet.com/datasheet-pdf/pdf/PHILIPS/NE5532AN.html
Mvh Søren

Re: forskel?
Hej Søren

Den første er lavet at TI, den anden af Philips, ellers ingen forskel.

Mvh Max

Re: forskel?

Det her med at sammenligne "ens" kredse fra forskellige leverandører har jeg
et par kedlige erfaringer med. Her er der et par eksempler:

1: Både Philips og National har en op-amp med navnet LM2904 (så vidt jeg kan
huske). Funktionsmæssig er der ens, ja.
    EMC-mæssig er de som nat og dag. Nationals kreds når ikke Philips til
sokkeholderen. Her taler vi om en faktor 10 mere følsom.

2: Både ST og Hitachi laver CMOS i  4000 serien. 4528 er en monostabil
multivibrator. Hvor ST's er fa..... følsom over for støj er Hitachi's nærmes
ligeglad med EMC støj.

Benny

Re: forskel?
Hej Benny

jeg

Ja, jeg kender udmærket fænomenet, har gennem mange år haft en
applikation hvor en simpel opamp som en 741 skulle være af et
bestemt bestemt fabrikat for at fungere. Ligeledes har jeg også
observeret forskelle på 74 kredse fra forskellige leverandører.

Men disse ejendommeligheder har ikke kunnet læses i databladene,
de har været ens. Problemerne er heldigvis sjældne og kan nok
kun findes ved praktis afprøvning.

Mvh Max

Re: forskel?
Tak for hjælpen