Forplade til Poweramplifier

Har modificeret en E6%ldre Poweramplifier ESS Eclipse 500 og kunne tE6%nke
mig at afslutte med en ny forplade.
435x165mm, sort eloxeret, 1-4mm tyk. Jeg kunne sE5%gar acceptere
plastmateriale eller tyk folie.
Monteringshuller borer jeg selv eller klE6%ber pE5% den bagved liggende
kabinetbase.
Hvor i dagens DK leverer/fremstiller man den slags til private ?

Michael K

Re: Forplade til Poweramplifier
Hej Michael

http://www.schaeffer-ag.de /

Max

Re: Forplade til Poweramplifier

Ham her kan lave folie til dig efter ønske, og til gode priser
http://www.skiltemaleren.dk /

C. Nielsen

Re: Forplade til Poweramplifier
Hej Carsten

Det har jeg ikke brug for.

Max

Re: Forplade til Poweramplifier

Ja, dem har jeg også fået et par kilo fra, også til små serier.
Og så en pakke tysk vingummi hver gang :-)

Det er så dejligt at kunne tegne og målsætte, sende en internet bestilling,
og så passer det hele bare sammen, hvis man har gjort sit eget hjemmearbejde
godt.

Christen

Re: Forplade til Poweramplifier
Hej Michael.

Det kan du få lavet hos en gravør.
F.eks. www.gravoren.dk

Venlig hilsen
Hugo

Har modificeret en ældre Poweramplifier ESS Eclipse 500 og kunne tænke
mig at afslutte med en ny forplade.
435x165mm, sort eloxeret, 1-4mm tyk. Jeg kunne sågar acceptere
plastmateriale eller tyk folie.
Monteringshuller borer jeg selv eller klæber på den bagved liggende
kabinetbase.
Hvor i dagens DK leverer/fremstiller man den slags til private ?

Michael K

Site Timeline