Fornikling hvordan? - Page 2

Re: Fornikling hvordan?

Det gjorde de da vist nok den gang.

Det vist lidt af samme sag.

Bortset fra, at de arabiske sværdsmede næppe trak sake, så kan fremgansmåden
godt o proncippet være den samme.

Nå, du mener ciceleringerne og ikke skæfterne?.

Det er korrekt, men vi har nu lært det ud fra den teknologiske udvikling på
et højere niveau ud over nødvendigheden at hærde stål til sværd.

henlægges til julefrokosterne.

Nå, det er jo kuyn fremsættelse af meninger uden verifikation. Så skal vi
vist til at læse videre, og jeg må indrømme at prioroitere andra sysler
højere.:-)
KHJ

Re: Fornikling hvordan?
Som knægt tog min fat mig ind til Løvens, eller var det Struers kemiske
fabrik og købte 2 forskelliget slags pulvere, (hvad de hed kan jeg desværre
ikke huske) samt en nikkel stav, med det kunne jeg fornikle bla øl kapsler
og andre mærkelige ting som vi brugte som smykker,  som jeg husker det
brugte jeg bare et 9 v batteri, og nikkelen blev helt grå når den var
overført på det rå jern som først var godt affedet, derefter skulle det
poleres.

Jeg mener bestemt at blev overført direkte på metallet uden anden
forbehandling end rensning og affedtning (en ølkapsel blev bare brændt af og
renset med sandpapir og rensebenzin) og det sad ganske godt fast, jeg er
sikker på at du uden de store problemer kan finde opskriften over kemikalier
og spænding på nettet.

God fornøjelse, det er vældig hyggeligt.

Med venlig hilsen
Michael Sørensen

Jeg laver ikke noget i dag,
for i går lavede jeg heller ikke noget,