Forlænger kabel

Hej NG.

Jeg skal lave et forlænger kabel til PC'en gameport.

Kan man købe kabel med 15 ledere, som det tilfældet her?
Hvad hedder stikket egentlig?

Re: Forlænger kabel
Hey...

Jo man kan købe kabel med 15 ell. 16 ledere... men skal du bruge dem alle ??

Jeg mener bestemt stikket hedder D-sub15.. (og IKKE D-Sub15HD)

--
Mvh Kasper

Re: Forlænger kabel
??

Tjae jeg faktisk ikke hvor mange pins gameport'en rent faktisk bruger.. men
mon ikke det ville være bedre at forlænge dem alle.. så er det måske også
lidt fremtidssikret.

Ved du i øvrigt hvad sådan et kabel ca. koster i meteren?

Det lyder rigtigt.

Re: Forlænger kabel

Ja man behøver jo ikke have en ny leder for hver 5V og hver GND, de kan
jo luses i stikket. Så får man da et tyndere kabel da der ikke skal være
plads til så mange ledere
--
   Calle

Re: Forlænger kabel
Hej Klaus

Køb et færdigt 15 polet forlængerkabel, det er billigere end stik
og kabel i løssalg, og så slipper du for besværet.

Mvh Max

Re: Forlænger kabel

Det store spørgsmål er så hvor man kan købe det henne.

Jeg har været i ret mange butikker og søgt en del på nettet uden at finde
noget.

Re: Forlænger kabel

Ok tak. Det er præcist hvad jeg har brug for. Jeg må kigge de forkerte
steder ;-)

Site Timeline