Forhandler af Velleman omkring 9000 Aalborg?

Findes subj.? :o)

Troels

-------

Re: Forhandler af Velleman omkring 9000 Aalborg?

Her tænker jeg på deres elektronik-kits :o)

Troels

Re: Forhandler af Velleman omkring 9000 Aalborg?
hvad vil du gerne vide om Velleman kits??
http://www.brinck.dk har Velleman byggesæt - men nej desværre - der lå for
et par år siden en elektronik forretning på Boulevarden som desværre er
lukket nu... ved ikke hvad der blev af alle tingene - der var mange go'e
sager... æv!!

det hedder nok postordre tror jeg godt du kan regne med... nogen speciel
grund til ikke at bestille på postordre?

Rasmus - (som selv bor i "AA") :-)
Re: Forhandler af Velleman omkring 9000 Aalborg?

Inde ved tyren (ned mod sygehus Nord) ligger en lille elektronikbiks...
Jeg har set nogle kits derinde, men om det er Velleman skal være usagt.

Han er lidt af en sær snegl at handle med, men du kan prøve at spørge
om han vil få nogle kits hjem hvis ikke han har dem...

Cheers,
Mikael

Re: Forhandler af Velleman omkring 9000 Aalborg?

Det er godt nok ved at være nogle år siden han var der...

Re: Forhandler af Velleman omkring 9000 Aalborg?

Hmm, det forstår jeg ikke... jeg mindes helt klart, at jeg gik forbi i
sensommeren sidste år...
Men hva', den biks var vist heller ikke den fremmeste hvad mange ting
angår...

/Mikael

Re: Forhandler af Velleman omkring 9000 Aalborg?

Sidste sommer lå MM-data der, men han havde godt nok noget byggesæt-lignende
til at ligge fremme i vinduet.

Re: Forhandler af Velleman omkring 9000 Aalborg?

Det tror jeg ikke, dem jeg kender er her:
http://www.miscel.dk/ElectronicShops.html

Re: Forhandler af Velleman omkring 9000 Aalborg?

Som du kan se har den danske importør af Vellman, Helmholt Elektronik, ikke
nogen forhandler i nordjylland.
Se kortet på
http://www.helmholt.dk/Forhandlere.asp?Mode=Elektronik&Page=Start

Site Timeline