Forhandler af ALPS potentiometre?

Jeg søger et dual, 10kohm, logaritmisk ALPS potentiometer i RK-50 serien.

Hvor hitter man sådan noget?

Mvh
Claus

Re: Forhandler af ALPS potentiometre?
Hos Farnell. Du skal "bare" som privat købe for mere end 1000.-

MVH
Bo Holmqvist

Om spor N: www.jernhesteN.dk
Billeder af DB / SBB / BLS o.a.: www.holmqvist.dk/Billedgalleriet/index.htm

At kontakte mig: Besvar denne - ret i adressen efter devisen: "Fjern lyden,
men lad billedet stå"
<suk opgivende="on">Alt dette bare for at undgå spam</suk>

Re: Forhandler af ALPS potentiometre?

Glimragende... 1000,- Tjah det potentiometer nærmer sig sikkert også de
1000,-

Men.... jeg kan sgutte finde det! Kan du guide mig nærmere RK-50 serien hos
Farnell?

Mvh
Claus

Re: Forhandler af ALPS potentiometre?
hos

De har tilsyneladende "kun" RK27, "642990" : 20 kOhm dual. Pris 225,35 ex.
moms.

Ellers prøv at ringe til dem og for hør dig.

[...]

såvidt jeg husker koster RK50 Ca. 3000kr hos Arrow, så mon ikke du skal
slippe ca det dobbelte hos farnelle. Bruger selv RK27, som er et udmærket
potmeter. Koster ca 100kr. + moms hos arrow for 2X10k log med servo.

Hygge

ON

www.1tech.dk

www.holmqvist.dk/Billedgalleriet/index.htm
lyden,

Re: Forhandler af ALPS potentiometre?

Piiiifffft.... Efter at have kigget på databladet havde jeg en forventning
om at RK-50'eren kostede omkring 800-900 DKK. 3000,- er mere end jeg vil
ofre på sagen.

Hvis det ikke lige var for de 24 step som jeg mener er for lidt når
spilledåsen også skal bruges til alm. baggrundsmusik så kunne DACT's
attenuator have været et alternativ.

Nu regner jeg ikke med at kunne handle som privat hos Arrow så en anden
forhandler skal søges.

I øvrigt ser din DAC interessant ud Ole, men er det virkelig nødvendig med
alle de huller i låget? Bliver den virkelig så varm eller er det bare for at
samle støv? Og hvad koster den i øvrigt?

Mvh
Claus

Re: Forhandler af ALPS potentiometre?
Jeg kan ikke komme igennem på din mail adresse.
Sender du lige en mail til mig via hjemmesiden.

Hygge

Ole Nielsen

udmærket
at