Forforstærker og tilslutninger...

Hej NG,

Jeg er blevet instrueret i at opgradere mit stereoanlæg til et venligt
familieanlæg. Det egentlige problem er at der både skal være plads til
tuner, cd og måske lyd fra TV (dvd). Og jeg er i tvivl om den gamle
forforstærker kan bruges: Det er en Electrocompagniet PreAmpliwire. Den har
følgende inputs:

1. Tuner PCM - 110mV , 47 K ohm
2. Tape1  -  110mV , 10 K ohm
3. Tape2  -  110mV , 10 K ohm
4. Phono  (ikke andre oplysninger)

Input1 fungerer med CD afspiller idag. Men kan jeg tilslutte en tuner (eller
fx dvd-lyd) til Tape1?

På forhånd tak.

/Clausen

Re: Forforstærker og tilslutninger...

Hej Clausen

Der sikkert folk i denne gruppen der kender svaret, men den mere
korrekte grupper er dk.teknik.lyd

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Forforstærker og tilslutninger...