Forforstærker konstruktion - Page 2

Re: Forforstærker konstruktion

Hej Max

Jeg kan ikke lige finde ud af om Simetrix kan importere kredsløbet fra
CirCad, kan du fortælle mig om den kan det? Eller skal jeg tegne kredsløbet
i Simetrix også?

/J

Re: Forforstærker konstruktion
Hej Jan

kredsløbet

Det er den tunge vej, skal tegnes i Simetrix også.

Mvh Max

Re: Forforstærker

Havde du ikke en Passat hvor der stod 'SOS' på nummerpladen? Jeg er næsten
sikker på det var din, du havde den da med til Se2K, eller var det Se99, jeg
husker så dårligt, det år hvor der også var en rustvogn med, medbragt af
nogen underlige mennesker..

/J

Re: Forforstærker

Jajaja, det var nogen af mine venner der havde den med, der stod 'lej et
lig - billigere biludlejning' og så et telefon nummer, det sejeste var at de
havde sat tape hen over "Billigere biludlejning". Hæhæhæ

Det var mig der hentede den store catalyst switch da netværket gik i knæ. Og
ja du havde yugo'en med nu jeg tænker nærmere over det, du var ude og jage
den der is bil, det var jeg også, jeg tror faktisk jeg fangede den :)

/J