Forespørgsel osc.

Hej ng

jeg ved godt at dette ikke er en salgsgruppe, men måske går det at spørge om
en vurdering .-)

har et tektronix oscilloskop jeg ikke bruger mere. Kan nogen komme med et
gæt på, hvad sådan et kan sælges for i disse krisetider.

Data:
Performance Characteristics of the 2246A
      Form Factor Benchtop
      Bandwidth 100 MHz
      Rise time 3.5 ns
      Number of Channels 4 ch
      Min. Vertical Sensitivity 2 mV/div
      Maximum Vertical Sensitivity 5 V/div
      Vertical(or Deflection Factor) Accuracy 2 %
      Input Coupling AC,DC,GND
      Input Impedance 1 MOhm
      Maximum Input Voltage 400 V(dc+p
      Main time base - lowest 0.5 s/div
      Main time base - highest 20 ns/div
      B Sweep Time Base (low) 5.0 ms/div
      B Sweep Time Base (high) 20 ns/div
      Time base Magnification factor (X?) x10
      Timebase accuracy 2 %
      Trigger Source Internal
      Trigger Sensitivity 0.35 mV
      Display Type Color CRT
      Display Size 13 cm

--
Carsten (3600)
Re: Forespørgsel osc.

Ja, men det er nok bedre at spørge i
dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej

/Hans

Re: Forespørgsel osc.

Takker. den gruppe kendte jeg ikke.

carsten

Re: Forespørgsel osc.

Renoveret og med kalibrering handles de i USA til mellem 1.500 og 2.000$$

Så handlet privat til privat, skal du ikke regne med ret meget. Der er
efterhånden mange PC/USB baserede ditigale kasser til meget lave priser.