Forbindelsestråde, mangler mere info?

Hej.

Har lige snakket kortvarigt med en gut der gjorde lidt i forbindelsestråde
til elektronik.

Hvad hulen er det? Normalt tænker jeg : Ledning.

Men det lød på manden som om det nærmest var raketvidenskab.

Jeg kan nok regne ud at forbindelsestråde forbinder eet eller andet, med
noget andet ;-), men er der ikke nogen herinde der kan ridse op hvad fidusen
ved disse raketdimser er, kontra konventionelle ledninger?

Mvh
Henrik

Re: Forbindelsestråde, mangler mere inf o?

Du skal give nogle flere oplysninger.
Jeg kan ihvertfald ikke se hvad du mener.

Hvis han mener bondingtråde til chips. - Ja, så er det tæt på
"raketvidenskab".

Sproget i elektronikbranchen er engelsk, så prøv at få en oversættelse.!

Mvh. Jørgen

Re: Forbindelsestråde, mangler mere info?

Prøv at kikke på www.estron.dk der er der noget om det tror jeg.

Torben

Site Timeline