forbindelse til RS 232 til RS 422 interface

hej

I morgen modtager jeg et RS232 til RS 422 interface, jeg skal bruge
til en temperatur controller.

Nogen der kender til hvordan jeg forbinder ledninger fra RS 422 board
i controller

SD+ SD- RD+ RD-

skal de på nogen måde krydses til interfacet

MVH

Per

Meget gerne direkte mail

snipped-for-privacy@post5.tele.dk

Re: forbindelse til RS 232 til RS 422 interface

Sikkert:

SD+ til RD+
SD- til RD-
RD+ til SD+
RD- til SD-

Jeg håber, du kan se systematikken. Ellers må du fortælle os de korrekte
betegnelser på begge enheder.

MVH
Bo Holmqvist
www.jerNhesteN.dk
www.holmqvist.dk/Billedgalleriet/index.htm

At kontakte mig: Besvar denne - ret i adressen efter devisen: "Fjern lyden,
men lad billedet stå"
<suk opgivende="on">Alt dette bare for at undgå spam</suk>

Site Timeline