Forbindelse mellem 2 isdn-telefoner

Hej,

Jeg vil gerne forbinde 2 isdn-apperater til hinanden uden brug af 'byliner',
dvs. det jeg skal bygge er vel sådan set en lille telefoncentral til ISDN,
men kun til 2 lokallinier.

afstanden mellem apperaterne behøver ikke være mere end et par meter.

nogle ider, links eller kommentare ?

/HHA

Re: Forbindelse mellem 2 isdn-telefoner
Jeg tror dit selvbyg projekt et sådan noget med 100- 1000 timer for at lave
ISDN layer 2-4 signalering i SW. Så hvis ikke det er for at du tager det som
en udfordting skal du nok kigge efter en færdig central. Siemens laver mange
chips til ISDN så kig forbi dem, hvis jeg husker korrekt så hedder det idag
Infioneon.

Mvh

Søren Nedergaard

'byliner',

Re: Forbindelse mellem 2 isdn-telefoner

Infineon (stavemåde betyder jo en del hvis man skal google efter det)
Og jeg er enig i at man skal gå efter en færdig enhed. Analog telefoni er
nem at bikse sammen. ISDN er en kende sværere.

--
Martin Højriis Kristensen  -  http://usenet.makr.dk /

Re: Forbindelse mellem 2 isdn-telefoner

er
Een der husker og ikke ku dy sig

Mvh

Chr

Re: Forbindelse mellem 2 isdn-telefoner

hvad?

--
Martin Højriis Kristensen  -  http://usenet.makr.dk /

Re: Forbindelse mellem 2 isdn-telefoner

2 analoge telefoner og 1 LasatII ISDN modem

Mvh

Chr

Re: Forbindelse mellem 2 isdn-telefoner

Ja, og ?