forældelses chip på køleskab - Page 2

Re: forældelses chip på køleskab
Den 13-05-2014 17:58, Hansen skrev:

Klovnen har yderligere en god hyre ved siden af, samt et utal af andre
ben at gnave.

Gid den idiot bliver begravet i et samfundsnyttigt job, resten af sine

Karl Erik.

Re: forældelses chip på køleskab
Hansen skriver:

Du spurgte til printere, jeg svarede om printere. Gider du at google
lidt selv ud fra de kriterier jeg gav dig, finder du masser af andre
eksempler.

http://resetcounter.com/

Re: forældelses chip på køleskab
Til Klaus og Karl Erik

vh
Heme

Re: forældelses chip på køleskab

Denne chip er fabrikantes metode til at sikre at farve/toner-patroner

sammenholdt med hvad patronen kunne indeholde.

/Hans

Re: forældelses chip på køleskab
"P.N." skriver:

Nej.

til at sige at den havde en bestemt defekt. Chippen blev ikke skiftet,
men blot resat.

Re: forældelses chip på køleskab

"Klaus D. Mikkelsen"  skrev i meddelelsen

"P.N." skriver:

Har de det?

Hvor har du set det henne?

Jeg har set det I tv avisen, her viste de en chip der fik samsung tv et til

Re: forældelses chip på køleskab
"P.N." skriver:

Start med at se denne udsendelse:
https://archive.org/details/PlannedObsolescenceDocumentary

Samsung TV derimod har (havde??) problemer med kondensatorer i

brug.

samme, herunder Herstal touch transformere, som jeg her skrevet om her:
http://moppe.dk/herstal.html

etiketprintere til industri og detailhandel, DVD afspillere,

andet.

Re: forældelses chip på køleskab

--

Re: forældelses chip på køleskab
On 08-05-2014 18:56, P.N. wrote:

/Claus

---
Denne e-mail er fri for virus og malware fordi avast! Antivirus beskyttelse er aktiveret.