For- og bagside til AE-80 bog

Er der nogen der har en pæn udgave at AE-80 bogen,
det skal være bind 1 fra 1980, der gider scanne for- og
bagside i min. 144 dpi og maile dem til mig.

Re: For- og bagside til AE-80 bog

Hej max.

Jeg skal prøve at smutte i kælderen i morgen, og se om det er den udgave jeg
har. ( Jeg mener at ku' huske at de "kun" hedder AE 1+2, men er ikke
sikker )

mvh Ebbe

Re: For- og bagside til AE-80 bog
De ligger her på min hylde, rimelig pæne, men en smule falmede.
mvh Erik

Re: For- og bagside til AE-80 bog
Hej Erik

Ja, efter tyve år kan de jo ikke have så meget glans udenpå, men de
er stadigvæk noget af det sidste ordentlig elektronik literatur der er
lavet på dansk, så pas på dem. Mit problem er blevet løst med hjælp
fra Ebbe, men du skal have tusind tak for at du tilbød at hjælpe.

Re: For- og bagside til AE-80 bog

Hej Max.

Dælme så, det var AE80 udgaven jeg (osse) havde, samt AE fra -73 :-)

Vil du ha' ryggen med på scan ?

mvh Ebbe

Re: For- og bagside til AE-80 bog
Hej Ebbe

Nej, jeg har kun brug for front og bag.

Re: For- og bagside til AE-80 bog

De tre af dem bouncede. Jeg tror at boksen er fuld :-(

mvh Ebbe

Re: For- og bagside til AE-80 bog
Hej Ebbe

Boksen er på 250 Mb, men max. størrelse på mail er 10 Mb,
så det er nok derfor de bouncer.