For- og bagside til AE-80 bog

Hej

Er der nogen der har en pæn udgave at AE-80 bogen, det skal være bind 1 fra 1980, der gider scanne for- og bagside i min. 144 dpi og maile dem til mig.

Max wrote: || Hej || || Er der nogen der har en pæn udgave at AE-80 bogen, || det skal være bind 1 fra 1980, der gider scanne for- og || bagside i min. 144 dpi og maile dem til mig. || || -- || Mvh Max

Hej max.

Jeg skal prøve at smutte i kælderen i morgen, og se om det er den udgave jeg har. ( Jeg mener at ku' huske at de "kun" hedder AE 1+2, men er ikke sikker )

mvh Ebbe

Reply to
Ebbe (7000)

Max skrev:

De ligger her på min hylde, rimelig pæne, men en smule falmede. mvh Erik

Reply to
ER

[...]

Dælme så, det var AE80 udgaven jeg (osse) havde, samt AE fra -73 :-)

Vil du ha' ryggen med på scan ?

mvh Ebbe

Reply to
Ebbe (7000)

Hej Ebbe

Nej, jeg har kun brug for front og bag.

Max wrote: || || Nej, jeg har kun brug for front og bag. || || -- || Mvh Max

De tre af dem bouncede. Jeg tror at boksen er fuld :-(

mvh Ebbe

Reply to
Ebbe (7000)

Hej Erik

Ja, efter tyve år kan de jo ikke have så meget glans udenpå, men de er stadigvæk noget af det sidste ordentlig elektronik literatur der er lavet på dansk, så pas på dem. Mit problem er blevet løst med hjælp fra Ebbe, men du skal have tusind tak for at du tilbød at hjælpe.

Hej Ebbe

Boksen er på 250 Mb, men max. størrelse på mail er 10 Mb, så det er nok derfor de bouncer.