Footprints til OrCAD?

Er det muligt at hente footprint-libraries til OrCAD layout nogen steder?
Jeg bruger version 9.2...

F.eks. synes jeg at jeg mangler TQFP, TSOP osv...?

MVH
  Thomas

Re: Footprints til OrCAD?

De er der da! Ellers er der en fin generator til dem...
Under alle omstændigheder: HUSK at checke dem!!!!

Mvh.
 Anders

Re: Footprints til OrCAD?

Det bedste er faktisk at lave dem selv - Så får du dem præcis med de
tolerancer m.m. du ønsker.

Tomas

Re: Footprints til OrCAD?

steder?

Hehe,

den pad-array generator, du omtaler er kun med beskåret, der holder sig
opdateret til den nye version. Den kom med, da man gik fra release 9 til 10.

Men man kan da godt lave dem manuelt, hvis man har tålmodighed og
akkuratesse.

Bo //

Re: Footprints til OrCAD?

Så bytter jeg vist om på et eller andet! For jeg har svjh. aldrig prøvet
Layout fra en 10'er ;-)

Argh! Tålmodighed.... hvor køber man det??? ;-)

Mvh.
 Anders