Folie til apparatfront

Hej!

Hvor køber jeg en god folie til et hjemmebygget instrument? Så jeg kan
skjule ridserne på frontpladen ;)

Det må gerne være både A3 og A4 og jeg skal kunne printe på det.

Farverne hvid og grå er i høj kurs.

Idéer? Gerne nogen som ikke kræver moms-registrering.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Folie til apparatfront

Hvad med selvklæbende lamineringsfolie, og så laminere ganske almindeligt
hvid eller anden-farvet papir, som du selvfølgelig har printet på?
Jeg bruger samme "teknik" til navneskiltet på postkassen ;o)

Mvh Hauge

Re: Folie til apparatfront
Hej!

Bestemt en mulighed. Labels er som regel hunde dyre :(

Er ved at indbygge en variotrafo, et par analoge viserinstrumenter, 220V
udtag og tændsluk + diode i en alukasse. Bliver rigtig godt faktisk :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Folie til apparatfront
En anden metode, jeg selv har brugt en del i produktion er at bruge en en
udfræset alu plade
http://www.schaeffer-ag.de /, de har et designværktøj, simpelt at bruge.

I A4 format er det noget dyrt, men som 8*10 cm jeg bruger mest, bliver det
15-30 Euro

Jeg bruger selv en plastkasse, som fx http://www.cypax.com/vare/21.070.0204 ,
smider toppen væk, og så passer en alu plade på 2mm perfekt ned i hullet,
med 4 skruehuller.

Christen Fihl

Og som Hauge skriver: Jeg bruger selv denne metode til postkasse navneskilte
:-)

Re: Folie til apparatfront

Prøv nogle Avery labels.

http://www.avery.dk/dk1/index.jsp

de sender i øvrigt gratis prøver på forskellige labeltyper til
fortskellige formål.

Vi bruger nogle i A5 størrelse - 2 stk. på et A4 ark for ink.jet eller
laser printer i vinyl-kvalitet.

Hvis det er en dimension, du kan anvende, sender jeg dig gerne nogle
ark, du kan eksperimentere med.

--
Ha' det rart
Karsten H. (7870)

Hvide polyester etiketter fra Avery, printet på en laserprinter
er de uforgængelige, jeg ved at de kan fåes i A4, ved ikke
med A3.

Re: Folie til apparatfront

Prøv at maile mig.
Det kan være jeg kan hjælpe dig.

--
MVH.
Finni

Re: Folie til apparatfront
www.Lautronic.dk sælger noget de kalder QuickLaser folie med tilhørende
laminering. Det er en selvklæbende folie der giver et rigtigt flot resultat.

Niels Mortensen

Site Timeline