FM stereo sender

Jeg søger et diagram til en lille fm stereosender (100-108 Mhz). Jeg har
forsøgt at finde det på nettet. men uden resultat.
Er der nogen der kan/vil hjælpe mig.
Mvh Lars

Re: FM stereo sender

elektor har haft en i deres blad her i 2006 - kan ikke lige huske
nummeret... :-)

/Rasmus

Re: FM stereo sender

Et sted at starte, måske:
http://web.telia.com/~u85920178/index.htm

Mikkel

Re: FM stereo sender
Hej Lars

De er nu ikke sværre at finde, prøv at søge på

diy stereo fm transmitter

så dukker en lækker løsning som denne her op

http://netsciencenews.no-ip.org/www-bestdiysite.com/diy-radio-transmitters/hi-fi-stereo-fm-transmitter-project?portal_status_message=Changes%20saved .

Mvh Max

Re: FM stereo sender

De er begyndt at dukke op i danske butikker til få hundrede kroner selvom de
endnu ikke er lovlige at bruge - selv thansen har en i deres program

Men det kan selvfølgelig være sjovere at bygge selv

Re: FM stereo sender
Hej .
Jeg takker for de oplysninger i har givet mig, og er godt igang med at finde
noget
Mvh Lars

Site Timeline