Fluks/vektor

Hej NG.

Jeg sidder med et skole projekt jeg skal aflevere på mandag, og mangler
stadigvæk at beskrive Fluks/vektor styring med en frekvensomformer.

Jeg har erhvervet mig bogen Værd at vide om frekvensomformere fra
Danfoss men der står ikke meget om fluks/vektor styring..

Nogle der kort kan forklare mig hvordan det virker (og hvorfor man ikke
kan ændre switch-frekvens under fluks/vektor) ?, eller evt. en url til
en side på nettet eller lign, hvor jeg kan læse om det…

Med Venlig Hilsen
Thomas Sørensen

Re: Fluks/vektor

Søgning på Google på Flux vector" giver ca. 11.500 henvisninger.
http://www.google.com/search?as_q=&num30%&hl=en&ie=UTF-8&btnG=Google+Search&as_epq=flux+vector&as_oq=&as_eq=&lr=&as_ft=i&as_filetype=&as_qdr=all&as_nlo=&as_nhi=&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearch=&safe=images

Dvs. der må da være noget at starte på der.?

Mvh. Jørgen

Site Timeline