Fluke oscilloskop

Greetings!

For nogle år siden stødte jeg på et 200MHz, 4-kanals, DSO fra Fluke.
Det havde mulighed for at bypass'e hver enkelt kanals digital-del (for
som Fluke udtrykte det, ikke alle signaler egner sig lige godt til at
blive samplet).
Hvilket nummer havde dette scope?

Jesper G. Poulsen

Re: Fluke oscilloskop

RIGTIGT: ikke alle signaler egner sig til at blive UNDER-samplet.

Mig bekendt har Fluke ikke lavet oscilloskoper med rigrige rør, men altid
brugt en LCD skærm. Dermed er de nødt til at sample signalet. Så det undrer
mig at de mener at de kan bypas'e samplingen?

-nærmere beskrivelse?

Bo //

Re: Fluke oscilloskop

Fluke overtog produktlinien fra Philips og omtalte Fluke har samme ydre
design som PM3055.

PM3055 har rør - det findes SVJV både en en Philips-udgave og en
Fluke-udgave. Men det er ikke PM3055 jeg mangler :-)

Jesper G. Poulsen

Re: Fluke oscilloskop

Jeg undskylder og trækker mig tilbage i god ro og orden. Jeg havde glemt at
philips instrumenter er en del af Fluke.

Bo //

Re: Fluke oscilloskop

Du ved vel ikke rent tilfældigt hvor jeg kan
købe en manual til et PM3055 60Mhz ?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Nej, desværre. Kan du ikke finde ud af at bruge det, da?
Det er ingen skam at indrømme det - jeg har selv et PM3310 jeg ikke kan
finde ud af.

Jesper G. Poulsen

Re: Fluke oscilloskop

der er nogle features jeg ikke er helt sikker på hvad er.
men det var lige så meget for komplethedens skyld
at de ville være rart med en manual.
det er en kanon skop,med mange finesser

det siger jeg også , er der noget jeg ikke kan finde ud af
så spørger jeg , der findes ikke dumme spørgsmål har jeg
ladet mig fortælle :)

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Hvilke tænker du på?
Jeg har arbejdet med et gennem flere år - måske kan jeg stadig huske
funktionerne :-)

Ja, det er et dejligt skop. Det tror jeg nu også at mit PM3310 er, hvis
jeg bare kunne finde ud af det :o)

Jesper G. Poulsen

Re: Fluke oscilloskop

Hey

Prøv på www.edaboard.com

der er en gruppe du kan spørge i med folk fra mange lande, desideret til
manualler og diagrammer

kasper

Re: Fluke oscilloskop

Måske er jeg bare blind - jeg kan ikke finde den :-/

Jesper G. Poulsen

Re: Fluke oscilloskop

Jae.. det må man sige...

Service Manuals, Requests, Repair Tips
If you have any problems with your devices: radios, TV, audio, monitors,
printers, VCR, SAT, hardware computers, GSM, cars... Ask here what manuals
do you need. Also check our Database

kan jo evt være man skal være logget ind

Kasper

Site Timeline