Fluke IR interface format mv.

Jeg blev lige inspireret af en tråd i markeds gruppen - men den var allerede
plumret til, så nu tager vi den det rigtige sted:

Er der nogen der har fundet interfaceformater mv. til Flukes 18x serie af
multimetre? Jeg er den lykkelige ejer af en 189'er - og kunne godt af og til
bruge nogle af logging funktionerne (men ikke til Flukes priser ;-)...

Mvh.
 Anders

Re: Fluke IR interface format mv.

allerede
til

Det eneste jeg har set er "Fluke 89-IV Remote Interface
Specification" men som du kan se er det til det forkerte instrument og
beskrivelsen indeholder heller ikke særlig mange funktioner, men udlæsning
af display er med.

Groft sagt, så er formatet:

Send: QM<cr>

Modtag en ascii string med display visningen.

Der er lidt flere muligheder beskrevet, men ikke mange.

Site Timeline