Flowcode V4 eller tidligere ....

Er der nogen af jer, som bruger Flowcode V4 eller tidligere, som har
problemer med at den af og til siger "Access denied" når I forsøger at åbne
en FCF-fil ?

Jeg sidder og bygger små "testprogrammer" i Flowcode, da jeg lige har fået
den - og dermed prøver mig lidt frem.

Når et program virker, gemmer jeg en sidste gang, og laver herefter en
"Saved as" og giver den et næste løbenummer - en meget almindelig brugt
metode ved "trin-vis-udvikling", og fortsætter på denne måde og ender med at
have en række filer 01, 02, ...
Under denne proces har jeg et eksempel, hvor Flowcode flere på hinanden
følgende gange kommer med "Access denied", når jeg når til den 8. gang -
aldeles mystisk, synes jeg !

Det er specielt, når der gemmes på net-drev (en harddisk koblet direkte til
netværket)

Har andre oplevet tilsvarende problemer med "Access denied" ?

Mvh KS

Site Timeline