Floppy Disk drev Slim - Koblings skema!

Hej

Jeg er ejer af et Teac Slim Floppy drev, som nedestående link.

Men det er jo ikke et 34 Pins IDC han, som på de "normale" men til 28pins for print bane.

Hvor kan jeg finde mere data på de 28pin's?

Jeg har kikket på Hardware Book uden held,, og google var heller ikke min ven!

Teac Slim Floppy drev - Type: "FD-05HF"

Hardware Book link på 34 Pins IDC

På forhånd tak

/jan

Reply to
Jan Pedersen

Google:

Sammenlign:

Jeg HAR (selv lavet) en adaptor med 34 Pins IDC hun og 28-pin kaptonstik , og jeg kan godt finde tegningen frem (tror jeg nok - det er i kælderen). Jeg kan ikke huske om jeg fik den til at funke, men jeg husker at kablet ikke måtte være 1½ m langt

Mvh Villy

Villy Jensen

Jeg bukker og Takker ;-.)

/jan