Floppy Disk drev Slim - Koblings skema!

Jeg er ejer af et Teac Slim Floppy drev, som nedestående link.

Men det er jo ikke et 34 Pins IDC han, som på de "normale" men til 28pins
for print bane.

Hvor kan jeg finde mere data på de 28pin's?

Jeg har kikket på Hardware Book uden held,, og google var heller ikke min
ven!

Teac Slim Floppy drev - Type: "FD-05HF"
http://www.teac.com/DSPD/SlimFloppy.htm

Hardware Book link på 34 Pins IDC
http://www.blackdown.org/hwb/connector/storage/internaldisk.html
http://www.blackdown.org/hwb/cable/storage/floppy.html

På forhånd tak

/jan

Re: Floppy Disk drev Slim - Koblings skema!

Google:
http://www.google.com/search?q=%22floppy+disk%22+pinout+laptop

Sammenlign:
http://www.eio.com/public/floppdrv/0263.html
http://www.teac.de/dspd/downloads/datasheets/dl_fd05hf8630.pdf

Jeg HAR (selv lavet) en adaptor med 34 Pins IDC hun og 28-pin kaptonstik ,
og jeg kan godt finde tegningen frem (tror jeg nok - det er i kælderen). Jeg
kan ikke huske om jeg fik den til at funke, men jeg husker at kablet ikke
måtte være 1½ m langt

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Re: Floppy Disk drev Slim - Koblings skema!
Jeg bukker og Takker ;-.)

/jan

28pins
min