flere tændinger på kun to ledninger

Hej

kender nogen til noget der kan signallere flere tændinger på kun to ledninger ?

10 bit sender -------------------+------------------------ 10 bit modtager. 1110010010 | 1110010010 | |

-----------------------10 bit modtager 1110010010

det må gerne være langsomt ( alm betjente kontakter ) men skal nok være rimelig tolerant over for støj.

Nogen ideer ? :-)

Martin

8 bit kan osse være i orden..
Reply to
martin

Jeg tror jeg taler for alle når jeg siger: Hvad i al verden er en tænding?

Prøv at skrive noget om hvad det er det skal bruges til og hvor.

Reply to
Flemming Frandsen

"martin" skrev i en meddelelse news:c8e8h.43094$ snipped-for-privacy@news1.nokia.com...

-----------------------10

Dupline?

--
mvh Uffe
Reply to

"Uffe Bærentsen" skrev i en meddelelse news:4561a280$0$3520$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

Dupline fra Carlo Gavazzi vil være en løsning - Kaldes "Smarthouse" når det andvendes til IBI. Med dette kan du lave 128 tændinger på 2 ledere. Se evt.

. /Henrik

Reply to
Henrik