Flere schematic sheets i Protel DXP?

Hej!

Hvordan laver man et projekt som breder sig over et par ark i Protel DXP? Jeg
har tilføjet to schematics til mit projekt, men Protel vil ikke tilføje
komponenterne fra det ene ark når jeg vil overføre til mit PCB. Jeg gør det via
"Design -> Update PCB" og jeg har forbundet med "Off Sheet Connector"'s mellem
de to ark.

Kan ikke finde noget brugbart i dokumentationen og jeg er løbet tør for ideer...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Flere schematic sheets i Protel DXP?
ideer...

Så må du jo prøve manuallen ((:

http://www.altium.com/learningguides/dxp/man_proteldxp.pdf

side 303... offsheet connector .. ved ikke om du kan bruge det.. men ellers
står der sikkert andet deri du kan bruge

Kasper

Re: Flere schematic sheets i Protel DXP?
Hej!

If everything else fails, read the manual :-)

Jeg har netop løst problemet ved at definere et "Sheet Symbol" hvori der
placeres en "Sheet Entry". Nu kan man lave et ekstra diagram og dets "outputs"
laves som "Ports". Kunne ikke få det til at spille med "Off Sheet Connectors"
som det foreslåes i pdf'en.

--
Mvh, Kim Voss Schrader