Flatron 795+ problem

Jeg har fået en fejl på min LG Flatron 795+ pcskærm.
Når skærmen skifter opløsning fx ved boot eller opstart
af spil, bliver billedet smallere (ca 3 cm i hver side) i ca
1-2 min, hvorefter det springer på plads igen. Det er ikke
altid men ofte, og det bliver tilsyneladende værre.

Billedet er ikke deformeret men bare trukket sammen,
som hvis jeg havde stillet bredden manuelt.

Skærmen er ca 3½ år. Er det noget som tyder på
snarligt sammenbrud eller er det bare en irriterende
"feature"?

MVH CP

Site Timeline