Fladt netstik - Page 2

Re: Fladt netstik

Gælder det også Fuga grisetrynen?

--
mvh Uffe

Re: Fladt netstik

Som Jan siger: Sikkerhedsstyrelsen.
Men ellers er det sådan at fabrikantens anvisninger altid skal følges.
Så kig på æsken eller posen, alternativt så kig på LK's hjemmeside.

--
mvh Uffe

Re: Fladt netstik

Elfa: 43-315-28

Hvis alt andet fejler så køber jeg nok bare denne 4 meters fætter og trækker den
i tomrøret til HDMI
og antenne. Der er 5 cm i diameter, så der skulle jo være plads til et ydmygt
strømkabel også :-)

Anders Hyltoft

Re: Fladt netstik

den i tomrøret til HDMI
strømkabel også :-)

Føtex har så mange vinkelstik så de sælger af dem. Har lige købt der selv.
mvh Erik

Re: Fladt netstik

den i tomrøret til
ydmygt strømkabel

Nå, ok? Så vil jeg da smutte derned i morgen.
Selvfølgelig det oplagte sted man ikke kigger :-)

Anders Hyltoft

Re: Fladt netstik
"Anders B. Hyltoft"

Efter at have læst denne tråd synes jeg ikke det er helt klart, om det, der
ønskes er en vinkelstikprop eller et IEC vinkelstik.

Vinkelstikprop ja, det burde være lagervare i Føtex. Men det er ikke det
samme som de flade, der sikkert tænkes på her, for som andre siger, så
sælges de ikke mere. Lidt afhængig af hvilket mærke/model det er kan de
flade have problemer med at gå i en rund dåse, nogle kan dog fint, men ingen
kan gå i en dyb rund dåse. Det er det, hakket i de to yderste runde er til
på gamle forlængerdåser - de er nemlig for at give plads til ledningen i en
flad stikprop.

Jeg kigger også altid på loppemarkeder og køber de pæne jeg kan komme i
nærheden af - sammen med de gamle bakelit forlængerdåser.

Mvh
Morten

Site Timeline