Fladskærm philips 190S

Jeg har fE5%et forE6%ret to defekte Philips 190S pE5% min
arbejdsplads.

Problemet med dem er, at de har vE6%ret vE6%ltet pE5%
gulvet og LCD'en er revnet.

Er der nogen, der har en ide om, man selv kan
udskifte den revnede LCD? Elektronikker virker
perfekt, billedet stE5%r flot, bortset altsE5% fra
hvor revnerne er.

Jeg kunne ikke fE5% over mit hjerte, at sE5% fine
skE6%rme skulle kF8%res til skrot.

--20%
Venlig hilsen,20%
Villy Dalsgaard

Re: Fladskærm philips 190S

Det kan man. Problemet er blot at finde nogle nye paneler. Skal du købe
dem i reservedele er de nok pissedyre og skal du finde dem brugte, skal
du have fundet en skærm, hvor panelet ikke har taget skade....

Re: Fladskærm philips 190S
Hej Villy

Det bliver du såmændt nok nødt til at vænne dig til, reparations
omkostninger overstiger nok nyprisen.

Mvh Max

Re: Fladskærm philips 190S

D8%v, det er surt. Mon man kan finde en kF8%ber til sE5%dan nogle,
det kunne vE6%re nogle bedre placerede end mig, kunne fE5% glE6%de
af skE6%rmene.

--20%
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Re: Fladskærm philips 190S

Hvad skal de koste, og hvorhenne ?

JH

Re: Fladskærm philips 190S

Øv, det er surt. Mon man kan finde en køber til sådan nogle,
det kunne være nogle bedre placerede end mig, kunne få glæde
af skærmene.

Tja, jeg har selv et par paneler liggende, fordi jeg håber en dag at parre
dem, med med nogle skærme med smadret panler, men desværre har jeg ingen 19"

Mvh. Uffe Ravn

Re: Fladskærm philips 190S
Hej Villy

Jeg kan godt fortælle dig at jeg er rigtigt godt placeret, men jeg
gider ikke lave dem om jeg så fik dem foræret, det er ikke
besværet værd.

Mvh Max

Re: Fladskærm philips 190S

Hvis der er en, der kan reparere en til mig (til en rimelig
pris) er den anden gratis.

Jeg ved ikke, hvad en rimelig pris er.

SkE6%rmene er begge prE6%get med firmanavn pE5% forsiden, men er aldeles
legale.

vidal(at) webspeed.dk

Hinnerup ved C5%rhus

--20%
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Re: Fladskærm philips 190S

Ønsketænkning... medmindre en "rimelig pris" er ca. det samme som prisen for
ny tilsvarende.

Når du engang vågner op til virkeligheden, og indser at de kun er småpenge
værd, så kan du jo sige til.

JH

Re: Fladskærm philips 190S

Jeg skriver jo netop, jeg ikke ved, hvad en rimelig pris er.

Og hvis *det* er prisen, finder jeg nE6%ppe en 'kF8%ber'. SE5% kan
vel ingen F8%nske dem, om de sE5% fik dem gratis.

Det var nu ikke min mening at spinde guld pE5% noget her, hvilket
jeg ogsE5% synes, klart fremgik af mit indlE6%g.

--20%
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Re: Fladskærm philips 190S

Det *er* prisen, og som andre også skriver, så er de ikke værd at reppe på.

jeg også synes, klart fremgik af mit indlæg.<<

Hvis du ikke vil spinde lidt guld (hvilket der vel ikke er noget galt i)
hvorfor så ikke sende den på værksted og få den lavet ?

Som sagt så er de ikke værd at reppe på, og alligevel så lød det ellers som
om at du ville bytte den ene defekte skærm + x antal penge til at få lavet
den anden. Og hvis x penge er mindre end nyprisen, (hvilket du vel håbede
på, siden du ikke sendte den på værksted) så spinder du jo guld.

Jo da, men ikke for at lave dem.

EOD,

JH

Re: Fladskærm philips 190S

I stedet for at kF8%be en ny til samme pris? Hvilken logik
er der i det?

Jeg forE6%rer en defekt skE6%rm vE6%k for at fE5% repareret en defekt
skE6%rm og vil betale for reparationen. Det ligger vist uden
for den almindelige definition af at spinde guld.

Til hvad da?

--20%
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard