Fladkabel stil til Print

Så er jeg her igen... lover det er sidste post idag... (23:57) *GG*

sådan et stik til at sætte på et print hvor man kan klikke et fladkabel ned
i ligesom dem man brugte til IDE harddiske engang i sin tid.. hvad kalder
man sådan et?

Og evt. et hint til hvad de kaldet det i eagle, for der er de sgu lidt
specielle hvad sådan noget angår.

//Brian

Re: Fladkabel stil til Print
Hej Brian,

Prøv at kigge på det bibliotek der hedder 'con-lsta'. Der er i hvert
fald nogle forskellige headers.

Mvh Jonas

Re: Fladkabel stil til Print

Ja. det var så hunstik. men faldt hanstik i con-lstb det kunne godt bruges.
men var mere ude efter noget lignende dem her:

http://www.tweak.dk/test401/ide.jpg

Dem der er blå på billedet.. med plastikkant. hvor der ligesom også er en
"hak" så man ikke kan vende stikket forkert..

//Brian

Re: Fladkabel stil til Print

http://elektronik-lavpris.dk/index.php?cPath65%08_5756_5759

Re: Fladkabel stil til Print

Jeg kender ikke Eagel, men det kaldes en  "Box Header"

Re: Fladkabel stil til Print
De ligger i library "pinhead"

Site Timeline