Fladkabel - hvor?

I forbindelse med en gammel bærbar (Compaq Presario 1200-XL-103 )har mistet
billede på skærmen fandt jeg frem til at det er defekt fladkabel der er
defekt.
http://mail.daydreamer.dk/diverse/compaqlaptop.jpg
Er der et billede af kablet - nogen der har et bud på hvor jeg finder sådan
et?

/Dennis

Re: Fladkabel - hvor?
mistet
sådan

Jeg kan på billedet ikke se om det er et af de der laminerede kabler eller
om det er et almindelig fladkabel... Hvis det bare er et almindeligt
fladkabel kan du jo bare købe noget nyt med lige så mange ledere på, og så
genbruge de gamle stik!

Brian

Re: Fladkabel - hvor?

Nu har jeg ikke lige kablet her så jeg kan tjekke det.
Men hvor finder man begge typer billigst?

/Dennis

Re: Fladkabel - hvor?
eller

Jeg er ikke sikker på at man kan købe de laminerede kabler (uden videre?).

Det almindelige fladkabel-ledning kan du købe hos enhver elektronik
forhandler, hos el-supply (www.el-supply.dk) kan du købe det for mellem 6 og
30 kr/meter alt efter hvor mange ledere der skal være i det.

Det alm. fladkabel er det ligesom på f.eks. diskettedrev.

Brian

Site Timeline