Flad ( Kabel )

Hej.!

Er kommet til at ødelægge flad kablet som sidder i min DVD afspiller. (
kablet) går fra laser hoved og til styre printet. Er 20 cm lang. Nogle der
ved hvor man kan købe sådan en henne.

På forhånd tak

Robert

Re: Flad ( Kabel )

Hvordan ser det ud? "fladkabel" er lige så beskrivende som "rundt kabel".
Det er muligvis et almindeligt ide-kabel, og i så fald kan det købes i en
hver computerbutik.

--
M.V.H
Christian Iversen

Re: Flad ( Kabel )

Fra laseren ? Næppe !

Re: Flad ( Kabel )

Ups, fejllæsning! Jeg troede der stod "læseren", og at han dermed mente
selve dvd-drevet. Det er i mange modeller et idé-drev, og derfor mit
forslag.

--
M.V.H
Christian Iversen

Re: Flad ( Kabel )

Kommer an på om det er et specialkable (yderst sandsynligt), eller et
standardkabel.

Billeder tak.

Re: Flad ( Kabel )

Er lagt ud på dk.binaer under ( Flad Kabel fra (laser hoved) )

Mvh

Robert

Re: Flad ( Kabel )
Var der ikke en der kunne hjælpe..????

Mvh
Robert

Re: Flad ( Kabel )

Det er ikke noget jeg umiddelbart har nogle leverandører af.

Hvad hedder DVD afspilleren ?

Re: Flad ( Kabel )

United DVD 3052.

Ikke en dyr en, men HVIS det  nu kunne skaffes til en rimelig pris. Så var
det måske værd at gøre det.

Mvh

Robert

Re: Flad ( Kabel )

Okay, den prisklasse

Du burdekunne finde en stak af dem, som defekte der er til at komme til
for en ordentlig pris. En ny afspiller i lignende kvalitet koster trods
alt kun 400 kr.

Re: Flad ( Kabel )

Ved det..;)
Bliver nok en ny jeg køber og smider den anden af h...... til...;)

Men tak for hjælpen alligevel.

Mvh
Robert

Re: Flad ( Kabel )

Spørg omkring efter en defekt maskine. Fladkablet til laseren er nok det
sidste der ryger (undtagen i dit tilfælde).

Re: Flad ( Kabel )
Hej Robert

Nu har jeg ikke set et billede af dit kabel, men jeg
kunne forestille mig at det var sådan et folie kabel
der var brugt i din DVD afspiller. Den type kabler
er ikke noget man køber færdiglavet, dem får man
lavet som man vil have dem, så det er en dum ide
at ødelægge dem. Du kan måske få fat på et kabel
som reservedel til din DVD spiller, men det er sikker
hverken nemt eller billigt.

Mvh Max

Re: Flad ( Kabel )

Billede ligger på dk.binaer

Rigtig. ;)

Var egentlig ikke mig, men det er dum af mig og lade værktøj ligge og flyde
og ikke have lukke for rummet, hvor den befandt sig også samtid have en
lille barn rende rundt. ALT er jo spændende i en hvis alder.)

Men får jeg ikke fat i en, så skrotter jeg den og køber en anden...

Mvh

Robert

Re: Flad ( Kabel )
Hej Robert

Nej, ikke mere, nogle fjolser der tror at dk.binear er til
distribution af illegalt software fylder den gruppe med lort
hurtigere end du kan sige sgu.

flyde

Brug dog den skævbider og klip fingrene af den lille nysgerrige, så
er problemet løst en gang for alle :)

Det vil også være min konklution, det er såmændt ikke besværet
værd, betragt det som lærepenge for dig og din lille arving.